پرش به محتوا
- معرفی محصولات جدید
- ایجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکتهای معتبر داخلی وخارجی
- آشنایی با آخرین دستاوردها و فن آوریهای تخصصی ارائه شده از سوی شرکت کنندگان
- در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قرارداد های کاری، پیشرفت و توسعه فعالیتهای اقتصادی شرکت کنندگان
- یافتن نمایندگان فعال
- شناخت نیازهای مشتری
- ارزیابی نحوه افزایش توان صنعت دام و طیور
- بهره گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت کنندگان
- فراهم ساختن زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه های مختلف
- شناخت توانایی های علمی، پژوهشی و صنعتی کشور و تقویت ارتباط بین دانشگاه ها و صنایع و مراکز علمی- پژوهشی کشور
- افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی
- آشنایی و تبادل تجربیات شرکت ها با یکدیگر در یک مکان مناسب و زمان کوتاه